نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آقایی سپاهان در نیم فصل اول لیگ والیبال|نقش مهم انگیزه در تعیین سرنوشت

  • کد خبر: ۹۳۵۴۱
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
آقایی سپاهان در نیم فصل اول لیگ والیبال|نقش مهم انگیزه در تعیین سرنوشت
لیگ برتر والیبال کشور به عنوان مهم‌ترین رویداد داخلی این رشته نیم فصل اول خود را پشت سر گذاشت و سپاهان اصفهان در صدر ایستاد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در پی انجام ۹۱ مسابقه به توقف گاه موقت رسید و سپاهان اصفهان که یکه تاز مطلق می‌نمود در روز آخر با نمایش مشتی جوان گمنام در تیم آذرباتری ارومیه غافلگیر شد، اما شکست این تیم به مثابه سنگی بود که از سوی بازیکنان جوان بر سطح ساکن لیگ پرتاب شد تا موجی به وجود آید که در والیبال انگیزه نقش مهمی در تعیین سرنوشت دارد. با این همه شاگردان رحمان محمدی راد ۱۲ مسابقه را بدون شکست پیش بردند و اگر چه دست این مربی از نظر داشتن مهره‌های با تجربه پر بود، اما می‌دانیم که اداره و هدایت یک تیم پر ستاره آن هم بازیکنانی که دور دنیا را گشته اند کار آسانی نیست که البته تا اینجای کار کادر فنی سپاهان موفق عمل کرده اند.

حواشی اندر حواشی
نیم فصل را در شرایطی پشت سر گذاشته ایم که لیگ بدون تماشاگر هم پر از حاشیه بود. ضعف‌های داوری و نا آگاهی برخی از ناظران و بد قلقی پاره‌ای از بازیکنان حواشی زیادی را به وجود آورده بود. به راستی اگر قرار باشد مسابقات در سالن‌های مملو از تماشاگر برگزار شود تکلیف چه می‌شود.
نیازی نیست که در این زمینه موشکافی بیشتری به خرج بدهیم، اما از یک فدراسیون با تجربه بعید است که فکر کند کار‌های مهم از عهده هر فردی بر می‌آید.

پدیده نیم فصل
لیگ ما با وجود بالای یکصد میلیارد هزینه پدیده‌ای که نوظهور باشد در نیم فصل نخست بروز نداد و تک و توکی از بازیکنان خودنمایی کردند تا ثابت کنند والیبال یک ورزش دیر محصول است. نگاهی به بازیکنانی، چون محراب ملکی، سعید رنجبر، محمد بربست، آرمان احمدی و... این واقعیت را به خوبی اثبات رساند، اما یک بازیکن جهش وار به سوی تعالی می‌رود. او پوریا حسین خانزاده ملی پوش نوجوانان است که در تیم هراز آمل می‌درخشد.
نگاه والیبال ما باید به امثال این بازیکنان باشد، ولی در بعد گروهی تیم راهیاب ملل مریوان را پدیده می‌دانیم. گروهی گمنام با یک مربی بی ادعا و بدون حاشیه یقه بسیاری از تیم‌های صاحب نام کشور را گرفتند و در رده پنجم جدول ایستادند. مربی خوب یعنی این که بتواند از بازیکنان جوان و کم نام و نشان بازی بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->